jutland route

  • fred veerkamp

    Geachte vakantie fietsers

    Wij (echtpaar) willen volgende zomer vanuit Leiden de Jutland route naar Denemarken fietsen, misschien oversteken naar Zweden. We zijn gewend om onderweg te kamperen. Wie heeft daar ervaring mee en kan ons nuttige tips geven.

    Alvast bedankt. Fred

  • Becker Ivonne

    Beste,Fred

    Het is toeval maar we zijn (me vriend en ik) ook van plan deze zomer in de maand juli de jutlandroute te fietsen en daarbij ook de overzet te nemen naar zweden gewoon voor een dag,van uit frederichhaven naar goteborg.we wonen in Belgie aan de kust en zouden van hieruit vertrekken,van Bredene naar Emmen en dan de route van het jutland boekje tot in skagen,dan terug tot frederichhaven om de overzet naar zweden voor een dag heen en terug.daarna zit onze rit er op.we willen terug naar huis liefst met de fietsentaxi,hebben jullie daaral van gehoord?Het is niet goedkoop,maar wel heel gemakkelijk,hebben jullie geen zin de taxi te delen om naar huis te komen,of heb je een ander manier?gelijk welke informatie over de rit of de terug reis is zeker welkom,want veel weten we ook nog niet.hebben jullie al een andere route gefietst indien van wel welke?voor ons zou het de tweede keer zijn,we hebben al eens de groene weg naar de middelandse zee gedaan?gelieve contact met me te houden,via email of gsm kan ook op het nummer 0032486393592.

    vriendelijke groetjes,

    Ivonne Becker

    Eksterstraat 32

    8400 Oostende wvl Belgiefred veerkamp schreef:

    >

    > Geachte vakantie fietsers

    >

    > Wij (echtpaar) willen volgende zomer vanuit Leiden de

    > Jutland route naar Denemarken fietsen, misschien oversteken

    > naar Zweden. We zijn gewend om onderweg te kamperen. Wie

    > heeft daar ervaring mee en kan ons nuttige tips geven.

    >

    > Alvast bedankt. Fred

  • Mireille

    Hallo Ivonne,

    Ik was een beetje aan het googelen en kwam toevallig je berichtje tegen.

    Wij (mijn man en ik) zouden volgende zomer graag de Jutlandroute rijden.

    Ik zag dat jullie de fietstaxi terug wilden nemen.

    Ik vermoed die fietstaxi van Roeselare.

    Wij hebben deze taxi ook al enkele keren genomen. Van Parijs terug naar Gistel

    en vorig jaar van Gistel naar Berville en Caux in Normandie.

    Kan je mij eens een idee geven hoe veel deze rit jullie gekost heeft pp?

    Vriendelijkde groeten

    Mireille