track vechtdalroute

  • tjolk502

    Heeft iemand de vechtdalroute(LF16 Zwolle - Darfeld) als track?

  • j blaauw

    Hallo,

    Ook ik ben op zoek naar de gps track van de lf16 route. Ook ben ik op zoek naar de track van de moesel route.We willen a.s. zomer de vechtdal route en de moesle route en aansluitend via belgie weer terug naar Zwolle fietsen.

    vr.gr Joop blaauw

  • Johan

    De track van de Vechtdalroute kan ik ook niet vinden.

    De Mosel-radweg staat op de site www.gpsies.com

  • j blaauw

    eerste stuk van de vechtdal route staat op

    http://www.gpsfietsroutes.nl/LF%20Nederland.htm#_LF-routes_als_tracks

    maar misschien wisten jullie dat al.

    gr joop

  • tjolk502

    Ben maar bezig gegaan met het handmatig een track aanmaken voor deze route. Het is tijdrovend en niet 100% nauwkeurig, maar je moet wat!

  • de Beurs W

    beste luitjes.

    ik ben in het bezit van een snorscooter en wil tochten maken door het uterechtse.

    woon zelf in Zwijndrecht en wil naar Hilversum, ben in het bezit van een garmin met fietsroutekaart.

    nu las ik een bericht dat je met een snor niet op de fietspaden mag rijden,maar mij is geleerd dat een snor op

    fiets paden en alle niet snel en rijkswegen moet rijden ,aangezien wij geen helm dragen is het verplicht de fiets paden te nemen.

    graag heb ik hier uitsluitsel over, want op den duur weet ik het ook niet meer, daar alles nogal verwarrend is op mijn leeftijd, ik ben 70 plus, tot horens

    W.de Beurs

  • Dr. Feelgood

    Heey mnr de B!

    met de snorscooter kan je gewoon op alle fietspaden rijden! ik rijd al 4 jaar brommer en is nog nooit een politie agent achter mij aangezeten omdat ik op een fietspad reed…. ik denk dat het alleen voor brommers( met geel kentekenplaatje) geld. als staat aangegeven “fietspad, dus niet brommen” ofzoiets dan geld dat dus voor brommers, niet voor snorfietsers of snorscooters.

    ik hoop dat je hier wat aan heb!

    Ciao

  • johan

    Hallo allen,

    Misschien hebben jullie deze route inmiddels al gefietst. Toch wil ik voor de overige belangstellenden hier nog even de site noemen waarvan de GPS-track voor de Vechtdalroute is te downloaden.

    Dit is: http://www.grafschaft-bentheim-tourismus.de/nl/fietsen/gps-tracks.html

    Succes,

    Johan