Fietsen met Nederlandstalige Gids in Madrid

  • BajaBikesMadrid

    www.bajabikesmadrid.com

    Met Baja Bikes beleeft u Madrid op een unieke manier en ziet u alle highlights die deze stad te bieden heeft. In een relaxed tempo fietsen we door de binnenstad en vertellen onze Nederlandstalige gidsen u alles over de rijke historie en indrukwekkende cultuur van deze Spaanse hoofdstad die in volle opkomst is!

    Maak voor meer informatie over onze diverse fietsproducten een keuze in het menu, mail ons op info@bajabikesmadrid.com of bel naar 00 34 646 252 199 (Nederlands gesproken)!

    Een fietstour van drie uur bij Baja Bikes kost €24,50 per persoon. Dit is inclusief fietshuur en Nederlandstalige gids.

    Kijk voor ons complete aanbod aan toers bij de tours aan de linkerkant in het menu.

    Liever wandelen? Voor 16,50 wandelt u met een ervaren, Nederlands sprekende gids door de betoverende binnenstad. Te voet kom je werkelijk op plekken waar je anders nooit komt! Direct boeken? Gebruik het reserveringsmenu aan de linkerka

  • anita beelen

    Goedemorgen,

    Van a.s. zondag (25 oktober) tot woensdag ben ik met mijn zoon van 15 in Madrid en het lijkt me leuk om maandag 26 oktober met hem door Madrid te fietsen. Omdat we maar met z'n tweeen zijn: kan dat bij jullie?

    Kunnen we ons anders eventueel bij een groep aansluiten?

    Ik hoor/lees graag een reactie.

    Mvrgrt,

    Anita Beelen