Fietsen op Aruba!

  • richard-richard

    Wie heeft er ervaing met fietsen of mountainbiken op Aruba?, ik wil dit graag verwerken op mijn website!

    Fietsen op Aruba!

    Bij voorbaar dank!

    Richard

  • Eveline

    Hallo Richard,

    Ik ben woonachtig op Aruba en kan je wel wat informatie geven. Fietsen op Aruba is niet aan te raden, de wegen zijn slecht geasfalteerd en er zijn geen aprte fietstroken. Auto's rijden verschillende snelheden en houden geen rekening met fietsers. Het is wel mogelijk om te mountainbike maar echt op speciale plekken namelijk langs de noordkust van Aruba en door park Arikok.

    Hoop je wat geholpen te hebben

    Groetjes!

  • Marcel

    Fietsen op aruba kan prachtig zijn. Afglopen febr 2011 genoten van twe etochten.

    In Ari kok park en langs de noordkust zijn allerlei gebieden waar prima te fietsen is, zij het soms wel wat technisch. Er liggen veel stenen, dus als de valneiging groot is, oppassen. Hoogte verschil tot 170 m. kilometers paadjes, wel veel stekelige struiken, dus lekrijden gebeurt wat sneller.

    Fietsen verhuur is mogelijk bij Tribike, macuarima 88F Sta Cruz. Trek fietsen, goede staat en goede service. Leuke spullen in de bike-shop van goede kwaliteit.

    er is weinig info te vinden, maar er zijn zeker enthousiaste mensen die wekelijks samen fietsen. Try Tribike….Ayo.